Match och avslutning
2022-09-22 19:16

Dagarna blir kortare och kvällarna allt mer kyliga, säsongen närmar sig slutet och nästa vecka har vi vår sista träning.

Innan dess har vi dock match mot Råda nu på söndag och sms har gått ut till de som anmält sig. Har du inte fått något sms och din son inte varit med och spelat match mot Råda under hösten, ta en kontakt med Caroline på 0733-193247.

På vår sista träning skulle vi gärna vilja utmana er föräldrar!

Snöra på er träningskorna och stretcha lite extra så att ni är redo för match mot era söner på torsdag nästa vecka. Vi kör igång vår vanliga träningstid (17.30) och efter matchen så säger vi tack och hej för denna säsong!

Vi har några killar som vi saknat under hösten, några ryktas ha börjat i andra klubbar, några kanske har slutat eller tagit en paus? Vill ni inte längre få mail när vi lägger ut nyheter på hemsidan - hör av er till Caroline (eller kansliet) så löser de så att ni tas bort från listan. Självklart så önskar vi er varmt lycka till om ni valt att gå till en annan klubb och ni är såklart alltid välkomna tillbaka!

Nu laddar vi för säsongsavslutningen!

/Ledarna