Bli medlem i Lidköpings FK
BLI MEDLEM
Dags för uppdrag på Framnäs!
2024-04-13 19:35

Hej!

Efter en lång vinter har vårens första veckor sprungit förbi i en rasande fart! Vi planerar att bjuda in er till ett föräldramöte under de kommande veckorna, men innan dess behöver vi komma ut med lite snabb info. Nästa fredag är det nämligen redan dags för oss att hjälpa till på Framnäs IP under herrarnas hemmamatch mot Gauthiod. Killarna ska vara bollkallar under matchen och ni föräldrar hjälper till med att stå i kiosken mm. Det är derby och vi hoppas såklart på mycket publik och en härlig stämning på Framnäs.

Vi skriver här vilka som är kallade och skickar även ut en kallelse i appen. Om ni inte kan är det viktigt att ni byter med någon annan och meddelar oss så att vi vet vilka som dyker upp. Vi ska vara bollkallar vid ytterligare två tillfällen under säsongen så de flesta av er kommer att bli kallade minst en gång.

19/4:

Alvin

Charlie

Samed

Herman

Theo L

Viktor M

Lave

Wiktor W

Melvin L

Leo

Vi samlas på Framnäs kl 17.30!

Träningstider
2024-01-06 17:28

Efter en skön ledighet är det äntligen dags att komma igång med försäsongsträningen! ⚽️

Vi kommer att köra på Ågårdsvallens konstgräs måndagar kl 16-17.30 och torsdagar kl 19-20.30. Första tillfället är på torsdag 11/1.

Som vanligt fokuserar ni med vinteridrotter på dessa i första hand.

God fortsättning!

Ledarna P2010

Föreläsning 25/10
2023-10-10 21:45

Jättebra erbjudande från LFK enligt nedan. Jag hoppas vårt 2010-gäng kan bidra med många spelare och föräldrar på denna kväll !

(Separat kallelse skickas som vanligt)

_______________________________

Hej på er spelare, ledare och föräldrar till åldersgrupper 13-19 år både flickor och pojkar i Lidköpings FK.

Ung i Lidköping genom Patrik Tigerberg och Maria Nicolic erbjuder Lidköpings FK denna föreläsning med Rinkeby United onsdag 25 oktober kl. 19.00 Folkets Hus Stenportsgatan 17.

Har ni inte sett Tv-serien med gänget från Rinkeby så här finns länken: Länk till Tv-Serien

Här kommer våran ordförandes ord till er  ledare i LFK.

”Från utanförskap till samhällspåverkan”

Jag hoppas verkligen att vi är många från LFK som är med den här kvällen.

Detta eftersom vi har så stor erfarenhet av att engagera barn och ungdomar på fritiden.

Viktigt att både ledare och spelare och föräldrar kommer!

Med vänlig hälsning, Carina Ohlsson - ordförande LFK

Hälsningar Ordförande Carina Ohlsson och Conny Larsson U-sektionen

Gemensam ungdomsavslutning
2023-09-22 14:59

Hej på er.

Söndag 8/10 anordnar LFK gemensam ungdomsavslutning för alla ungdomslag i samband med damernas match i elitettan.

Häng med barnen dit och och ha trevligt och passa på att stötta damlaget i sin match.

Vi skickar kallelse så vi ser hur många som kommer.

BLI MEDLEM
Kommande matcher